Regulamin

ZASADY & WARUNKI

Dokonując rezerwacji usług świadczonych przez VIP Service, potwierdzacie Państwo iż zapoznaliście się z poniższym regulaminem. Zasady i warunki mają zastosowanie do wszystkich usług oferowanych przez VIP Service Rafał Jabłoński oraz VIP SERVICE POLAND SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA.

Płatności

Ceny za usługi odbywające się w godzinach nocnych (22:00 – 06:00) oraz okresie świątecznym podlegają dodatkowej opłacie w wysokości 20% wartości zamówienia. Wszelkie zmiany w dokonanych rezerwacjach mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami.

Wszystkie płatności powinny zostać uregulowane przed rozpoczęciem zlecenia, zgodnie z warunkami rezerwacji i anulacji.

Nie przechowujemy danych kart kredytowych ani nie udostępniamy danych osobowych klientów osobom trzecim.

Ceny wynajmu samochodu obejmują usługi kierowcy oraz koszty paliwa. Koszt opłaty za parking oraz opłaty drogowe ustalane są indywidualnie w zależności od rodzaju zamówienia.

Wszystkie ceny są podane oraz pobierane w walucie polskiej (PLN). W przypadku chęci dokonania płatności w walucie obcej (USD lub EUR), fakt ten należy zgłosić w momencie zamawiania usługi lub bezpośrednio u kierowcy przed rozpoczęciem usługi. Należność przeliczana będzie zgodnie z kursem NBP z dnia zamówienia lub wykonania usługi, zależnie od momentu zgłoszenia płatności w walucie obcej.

Płatność za usługi jest możliwa gotówką, kartą kredytową lub przelewem. Akceptujemy płatności kartami: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro, Dinners Club oraz American Express. Płacąc kartą kredytową American Express, Klient zostanie obciążony dodatkową opłatą w wysokości 5% całkowitej kwoty usługi.

Przelewy międzynarodowe wiążą się z opłatami bankowymi, których koszt pozostaje po stronie zamawiającego.

Czas oczekiwania

Koszt transferów lotniskowych obejmuje 60 minutowy czasu oczekiwania na lotnisku - monitorujemy postępy lotu na podstawie podanych przez Klienta informacji. Dodatkowe opłaty mogą pojawić się po przekroczeniu czasu oczekiwania, wtedy koszt zostanie naliczony na podstawie opłaty godzinowej.

15 minutowy czas oczekiwania wliczony jest w koszt usługi w przypadku transferu miejskiego (z punktu A do punktu B), czas dalszego oczekiwania będzie naliczany na podstawie opłaty godzinowej.

Uszkodzenia i awarie

W przypadku uszkodzenia mechanicznego pojazdu w trakcie transferu, uszkodzony pojazd zostanie zastąpiony pojazdem tej samej lub wyższej klasy.

Pojazdy są w pełni ubezpieczone wraz z pasażerami którzy nimi podróżują, jednak przedmioty własnościowe klientów przewożone są na własne ryzyko Klienta. Service nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty bądź zniszczenia tych przedmiotów.

Klienci biorą na siebie pełną odpowiedzialność finansową za wszelkie szkody spowodowane przez nich samych oraz pozostałych podróżujących z nimi osób w pojeździe w czasie jego wynajmu.

Warunki rezerwacji

Rezerwacje oraz zmiany już dokonanych rezerwacji przyjmowane są drogą mailową (e-mail: info@vip-service.pl lub biuro@vip-service.pl) z odpowiednim wyprzedzeniem. Mimo iż jesteśmy dostępni 24/7/365, zaleca się aby telefonicznie potwierdzić każde zapytanie wysłane poza standardowymi godzinami pracy biura (9:00 – 18:00), oraz w okresie świątecznym. Jeżeli zamówienie wymaga realizacji w okresie krótszym niż osiem godzin, prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 693 70 60 60.
Wszelkie informacje dotyczące zmiany w istniejących rezerwacjach, dokonania nowej rezerwacji bądź anulacji muszą zostać przesłane na adres info@vip-service.pl lub biuro@vip-service.pl. Jeżeli osoba zamawiająca nie otrzyma potwierdzenia otrzymania wiadomości od usługodawcy, proszona jest o kontakt telefoniczny.

Warunki anulacji

Bezkosztowa anulacja może zostać dokonana do:

  • 24H przed rozpoczęciem usługi - dla samochodów osobowych typu sedan oraz Van
  • 48H przed rozpoczęciem usługi – dla samochodów typu SUV, busy, pojazdy specjalne, przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych
  • 72H przed rozpoczęciem usługi – dla mini autokarów i autokarów

Anulacja w późniejszym terminie niż wspomniany powyżej wiąże się z poniesieniem 100% kosztów zamówionej usługi.

W przypadku "specjalnych zamówień” pojazdów lub usług:

  • Rezerwacje samochodów do ślubu, mogą zostać anulowane bezkosztowo 14 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia (nie dotyczy zadatku). Późniejsza anulacja jest płatna i wiąże się z koniecznością poniesienia 100% kosztów zarezerwowanej usługi.
  • Rezerwacje wycieczek oraz przewodników mogą zostać anulowane bezkosztowo 48h przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Późniejsza anulacja jest płatna i wiąże się z koniecznością poniesienia 100% kosztów zarezerwowanej usługi.
  • Jeżeli w związku z dokonaną rezerwacją wycieczki lub transportu organizator poniesie rzeczywiste koszty rezerwacji miejsc, biletów itp. bez możliwości zwrotu, w przypadku anulacji zamawiający ponosi 100 % kosztu ich rezerwacji.
Ubezpieczenie

Zdecydowanie zaleca się posiadanie odpowiedniego ubezpieczenia na czas wakacji. Nie organizujemy ubezpieczenia podróżnego. Klient powinien zorganizować je we własnym zakresie. Ubezpieczenie powinno obejmować opłaty za anulowanie, utratę kaucji, niespodziewane skrócenie urlopu, bagaż i koszty leczenia. Klienci ponoszą całkowitą odpowiedzialność za zorganizowanie własnego ubezpieczenia.

Święta Narodowe

Podczas lokalnych lub krajowych świąt lub wydarzeń specjalnych, w określone dni i podczas świąt religijnych, niektóre obiekty, takie jak muzea, kościoły, restauracje, wycieczki krajoznawcze, hotele i zakupy mogą być ograniczone lub niedostępne. Alternatywy będą oferowane, gdy tylko będzie to możliwe. Nie możemy ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek zamknięcia dróg, konieczne zmiany trasy lub ograniczenia z jakiegokolwiek powodu niezależnego od nas.

Warunki świadczenia usług

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przewozu pasażerów, którzy wydają się być pod wpływem alkoholu lub narkotyków, gdyż może stać się zagrożeniem dla naszych kierowców oraz pojazdów.

Palenie tytoniu (również e-papierosów) w naszych pojazdach jest zabronione. Kara za złamanie tej zasady regulaminu wynosi 800 PLN (200 EUR).

Minimalny okres wynajmu samochodu osobowego i vana to 3 godziny, busów, mini autokaru i autokarów to 4 godziny, zaś mercedesa sprintera VIP i limuzyny Maybach to 5 godzin (z wyjątkiem transferów lotniskowych). Stawka godzinowa obejmuje limit do 15 km do wykorzystania, chyba, że zaznaczono lub ustalono inaczej.

Dokładamy wszelkich starań, aby zarezerwowany pojazd przybył na czas, nie możemy jednak ponosić odpowiedzialności prawnej za opóźnienia lub straty, które występują, a są poza naszą kontrolą, na przykład, zamknięcia dróg w ostatniej chwili, niebezpieczne warunki drogowe, korki, warunki atmosferyczne, wypadki itp.

Zastrzegamy sobie prawo do zastąpienia ustalonego kierowcy bądź pojazdu innym w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, jednak gwarantujemy dostarczyć pojazd takiej samej lub wyższej klasy.

Specjalne wymagania i problemy zdrowotne

Jeśli Klient cierpli na upośledzenie ruchowe lub ma specjalne wymagania ze względu na chorobę lub niepełnosprawność, musi poinformować nas przed potwierdzeniem rezerwacji, abyśmy mogli pomóc w rozważeniu stosowności ustaleń i / lub dokonania rezerwacji. Staramy się uwzględnić szczególne potrzeby niepełnosprawnych podróżujących. Zdecydowanie zalecamy, aby wykwalifikowana i sprawna fizycznie osoba towarzyszyła podróżującym, którzy potrzebują takiej pomocy. Nie wszystkie witryny obsługują wózki inwalidzkie, a niektóre lokalizacje i działania związane z zwiedzaniem wymagają dużej odległości, siedzenia lub chodzenia, czasami na nieutwardzonych lub brukowanych ulicach. Nie ponosimy odpowiedzialności za niezrealizowane elementy programu zwiedzania z powodu niezdolności Klienta do uczestnictwa.

Roszczenia i Reklamacje

W przypadku problemów zaistniałych podczas realizacji usługi, prosimy o natychmiastowy kontakt z biurem info@vip-service.pl lub telefonicznie +48 693 70 60 60) w celu jak najszybszego rozwiązania sytuacji.
Jeżeli wola Państwo poinformować nas o zaistniałej / problemowej sytuacji w innym terminie, prosimy to uczynić nie później niż 7 dni po zakończeniu usługi. Po upływie tego czasu wszelkie reklamacje nie będą uwzględniane.
Vip service prowadzi w swoim biurze rejestr przedmiotów zagubionych i znalezionych i dołoży wszelkich starań, aby zwrócić klientom wszystkie przedmioty pozostawione w naszych pojazdach.

Polityka ochrony danych

Aby przetworzyć złożoną rezerwację i upewnić się, że zamówione przez Klienta usługi przebiegają sprawnie i spełniają wymagania zamawiającego, musimy użyć podanych informacji, takich jak imię, nazwisko oraz adres, a także wszelkie specjalne potrzeby / wymagania itp.
Ponosimy pełną odpowiedzialność za zapewnienie właściwych środków bezpieczeństwa w celu ochrony danych osobowych.

Akceptacja Klienta

Klient oświadcza, że rozumie i akceptuje warunki opisane na tej stronie.
Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w formularzu kontaktowym w celach handlowych i marketingowych przez VIP Service.

Warunki mogą się różnić w każdej chwili bez uprzedzenia, należy sprawdzać tę stronę w celu sprawdzenia aktualizacji, zmian lub dodatków.